دل تنهای من
درباره وبلاگ


این را برای دل تنهای خودم مینویسم

پيوندها
شب های عاشقی
من وعشقم
عاشقی کن نیما
عاشقی کن
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس hzrf58.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 16700
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
رویا

آرشيو وبلاگ
تير 1391
خرداد 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: 19:45 :: نويسنده : رویا

 

این چند روز که گذشت روزهای تکراری بود...ساعت های خانه تیک تیک میکردند و دقیقه ها میگذشتند اما چیزی تغییر نمی کرد...همان درد...همان اتاق کوچک در بسته و...دیگر برای به صدا در آوردن سازهایم از مغزم استفاده نمیکنم...سیم های سازهایم را به انگشت اشاره میسپارم و هرچه زدم...زدم...خسنه نمیشوم.وقتی صدای آن اوتار(سه تار)را در می آورم بی خود و بی جهت خودم را فراموش می کنم و گاهی اوقات شده تا صبح هم زدم و خودم نفهمیدم که چقدر و چند ساعت زدم...ولی اصلا خسته کننده نیست.چون صدای این ساز تنهاییم را پر میکند و فقط دوست دارم برای خودم بزنم و برای...تنهایی هایم ......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: