تنهایی...
دل تنهای من
درباره وبلاگ


این را برای دل تنهای خودم مینویسم

پيوندها
شب های عاشقی
من وعشقم
عاشقی کن نیما
عاشقی کن
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس hzrf58.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 16716
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
رویا

آرشيو وبلاگ
تير 1391
خرداد 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 11:27 :: نويسنده : رویا

پشت پنجره مي ايستم

 

و ياد كسي در خيالم جان مي دهم كه دلم برايش تنگ شده ...

 

شيشه بخار گرفته پنجره را باز ميكنم از پنجره به بيرون خم ميشم

 

اما وقتي قد راست ميكنم ميبينم باز تنهاي تنهايم

 

دلم براي دنياي كودكيم يه ذره شده

 

با خودم دفتري را ورق مي زنم كه هنوز تمام نشده

 

باخود نويس آبي ازدلتنگي ام اين طور مي نويسم

 

روحم مه آلود است

 

نه می بارد

 

نه می گذرد

 

آرزوي های من پر کشيده اند

 

راه گم کرده اند باد ها ترانه هايم رابا خود برده اند

 

منم محبوس دره های دور م

 

بالا مي روم از پله هاي خيال

 

بر هر پلی رهگذری را مي بينم

 

هر رهگذری آرزويي دارد آرزو هايم را به کدامشان بسپارم

 

......

 

وقتي به آخر دفتر مي رسم دلم مي گيره

 

يادم نمي آد هيچ دفتري رو تا آخر تموم كرده باشم

 

چون در آخرين صفحه دفتر شعري جون مي گيره

 

كه همه اميد من براي زندگي رو مي كشه پس...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: